Szkolimy
i audytujemy od ponad 22 lat.

Szkolimy i audytujemy od ponad 21 lat.

Szkolenie 55254 SharePoint 2016 Technologies Introduction

Opinie
(0)
Dane szkolenia
Czas trwania
4 dni, 32 godzin
Poziom trudności
Możliwe opcje szkolenia
Szkolenie autoryzowane Microsoft
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie
Język szkolenia
polski
Szkolenie Szkolenie Cena katalogowa od 4000,00 zł netto (4920,00 zł brutto) Pozostałe ceny
Zaproponuj miejsce i termin
Informacje ogólne

Microsoft SharePoint 2016 dostarcza platformę do współpracy biznesowej, która usprawnia zarządzanie dokumentami, upraszcza dostęp do informacji oraz umożliwia szybkie i bezpieczne wdrażanie rozwiązań. W tym kursie dla początkujących w SharePoint zdobędziesz kompleksowy przegląd platformy SharePoint 2016 on-premise oraz SharePoint online i nauczysz się tworzyć, zarządzać i dostosowywać SharePoint 2016 do wymagań Twojej organizacji.

Profil uczestnika: Ten kurs jest przeznaczony dla uczestników nowych w Sharepoint lub tych, którzy chcą nauczyć się nowych funkcji w SharePoint 2016.

Rola zawodowa: Programista

Funkcje: brak

Zdobywane umiejętności:

  • Zastosuj techniki najlepszych praktyk do organizacji treści i dokumentów przedsiębiorstwa za pomocą aplikacji list i bibliotek.
  • Twórz i zarządzaj witrynami SharePoint dla działów, projektów i zarządzania treścią.
  • Naucz się odpowiednio i efektywnie zarządzać bezpieczeństwem witryny.
  • Dodawaj i edytuj strony SharePoint oraz wykorzystaj moc komponentów sieciowych.
  • Automatyzuj procesy biznesowe za pomocą procesów roboczych.
  • Integruj Microsoft Office ze swoimi witrynami SharePoint.
Konspekt

Moduł 1: Czym jest SharePoint

Ten moduł wyjaśnia nowe funkcje SharePoint i przedstawia studium przypadku kursu. Korzystając z przykładowego studium przypadku kursu, zostanie ci przydzielone państwo, dla którego zbudujesz dostosowaną witrynę zespołu i podwitrynę do przechowywania informacji o twoim państwie. Otrzymasz przegląd SharePoint 2016 i zobaczysz ukończoną witrynę SharePoint, nad którą będziesz pracować przez cały kurs.

Lekcje

  • Przegląd SharePoint 2016
  • Co nowego w SharePoint 2016
  • Korzystanie z SharePoint 2016

 

Laboratorium: Zarządzanie informacjami i współpraca za pomocą SharePoint

  • Otwarcie witryny rozwiązania
  • Promowane odnośniki

 

Moduł 2: Tworzenie witryn SharePoint

Ten moduł wyjaśnia, jak należy właściwie zaplanować swoją architekturę SharePoint. Podstawowe terminologie, takie jak kolekcje witryn, witryny najwyższego poziomu, podwitryny i szablony witryn, zostaną wyjaśnione. Ukończysz laboratoria, aby utworzyć wiele podwitryn z szablonów i ustalić podstawę, na której będą rozwijane przyszłe ćwiczenia. Po utworzeniu witryn dowiesz się, jak podejść do powszechnych zadań administracyjnych w SharePoint i ukończysz laboratoria, aby dokonać zmian w wyglądzie i nawigacji witryny oraz jej funkcjach.

Lekcje

  • Architektura witryn SharePoint
  • Przykłady witryn SharePoint
  • Zdefiniowane szablony witryn
  • Dostosowywanie witryn SharePoint
  • Administracja witryn/podkolekcji witryn

 

Laboratorium: Tworzenie podwitryn

  • Przechodzenie do witryny najwyższego poziomu twojego państwa
  • Dodawanie dokumentu do aplikacji biblioteki na witrynie twojego państwa
  • Tworzenie podwitryny Informacje ogólne dla twojego państwa
  • Tworzenie witryny projektu dla twojego państwa
  • Praca z witryną projektu
  • Tworzenie witryny bloga dla działu
  • Praca z witryną bloga
  • Pisanie wpisu na blogu za pomocą programu Word
  • Zarządzanie wpisami na blogu

 

Laboratorium: Dostosowywanie witryn SharePoint

  • Przechodzenie do witryny najwyższego poziomu
  • Zmiana logo witryny
  • Zmiana wyglądu twojej witryny
  • Modyfikowanie paska szybkiego dostępu
  • Modyfikowanie szybkiego uruchamiania
  • Ustawienia regionalne
  • Włączanie funkcji publikowania
  • Tworzenie witryny publikacyjnej

 

Laboratorium: Administracja kolekcją witryn

  • Korzystanie z kosza Odtwarzanie
  • Tworzenie i zastosowanie zasady dokumentu
  • Raporty o użyciu

 

Moduł 3: Zarządzanie bezpieczeństwem w SharePoint

Ten moduł wyjaśnia, jak udostępniać witrynę SharePoint i podejść do powszechnych scenariuszy związanych z bezpieczeństwem/uprawnieniami. Omówiono podstawowe terminologie dotyczące uprawnień, skupiając się na dziedziczeniu i tym, jak/kiedy zatrzymać dziedziczenie uprawnień na podwitrynie, liście/bibliotece, folderze lub poszczególnym elemencie/pliku. Użytkownicy będą prosić o uprawnienia do innych witryn i odpowiadać na żądania dostępu składane przez innych. Omówione zostaną najlepsze praktyki zarządzania bezpieczeństwem. Użytkownicy będą badać udostępnianie plików w SharePoint Online poprzez udostępnianie pliku na zewnątrz za pomocą prywatnego (nie-SharePointowego) adresu e-mail.

Lekcje

  • Udostępnianie twojej witryny
  • Grupy SharePoint
  • Poziomy uprawnień
  • Żądania dostępu
  • Dziedziczenie uprawnień
  • Bezpośrednie uprawnienia
  • Najlepsze praktyki
  • Zaawansowane zabezpieczenia

 

Laboratorium: Dodawanie użytkowników i ustawianie uprawnień witryny

  • Definiowanie członków
  • Dodawanie członków do grupy
  • Pozwalanie użytkownikom na żądanie uprawnień
  • Żądanie uprawnień
  • Przeglądanie uprawnień

 

Laboratorium: Aktualizowanie uprawnień obiektów witryny

  • Definiowanie członków
  • Dziedziczenie uprawnień
  • Sprawdzanie uprawnień
  • Nadawanie bezpośrednich uprawnień użytkownikowi

 

Moduł 4: Zarządzanie zawartością

Ten moduł wyjaśnia, jak pracować z aplikacjami list w SharePoint do zarządzania zawartością w SharePoint. Użytkownicy dowiedzą się, że cała zawartość i wiele opcji konfiguracji backendu w SharePoint są zarządzane za pomocą list SharePoint. Będą używane powszechnie stosowane aplikacje, w tym lista zadań i aplikacja kalendarza, pokazując praktyczną funkcjonalność zarządzania projektem oferowaną w szablonach witryn projektowych. Użytkownicy utworzą alerty, aby otrzymywać powiadomienia e-mail o zmianach w plikach. Wykorzystane zostaną dodatkowe szablony aplikacji, w tym lista kontaktów, lista promowanych odnośników, biblioteka obrazów, ankieta i importowanie struktury listy z tabeli programu Microsoft Excel. Będzie badane również SharePoint Online, w szczególności aplikacje firm trzecich dostępne w sklepie z aplikacjami.

Lekcje

  • Zarządzanie zawartością w SharePoint
  • Aplikacje list
  • Aplikacja listy zadań
  • Aplikacja listy kalendarza
  • Alerty
  • Dodawanie aplikacji listy

 

Laboratorium: Praca z listami

  • Tworzenie planu migracji dokumentów
  • Tworzenie zadań głównych i pobocznych
  • Praca z planem projektu
  • Tworzenie wpisu kalendarza na uruchomienie systemu zarządzania dokumentami w SharePoint
  • Dodawanie kalendarza zbiorczego do listy zadań

 

Laboratorium: Tworzenie aplikacji

  • Dodawanie listy kontaktów do witryny
  • Dodawanie listy promowanych odnośników do witryny
  • Dodawanie aplikacji biblioteki obrazów do witryny
  • Dodawanie listy ankiet do witryny
  • Utworzenie listy MSC Sales z arkusza kalkulacyjnego
  • Utwórz kolumnę Wyszukaj
  • Kategoryzacja zawartości

 

Moduł 5: Zarządzanie dokumentami

Ten moduł wyjaśnia, jak zarządzać dokumentami w witrynie SharePoint. Dowiesz się wielu metod przesyłania plików do witryny SharePoint. Omówione zostaną najlepsze praktyki organizacji plików, wykorzystując metadane do zarządzania plikami zamiast folderów. Utworzysz widoki, aby wykorzystać moc metadanych, jak również skonfigurujesz ustawienia w swojej bibliotece dla wersji głównych/drobnych, zachowania wyłączenia/włączenia sprawdzania oraz zatwierdzania treści. Synchronizujesz również pliki w bibliotece dokumentów SharePoint z komputerem lokalnym za pomocą OneDrive dla Firm. Porównane zostaną metody zarządzania informacjami w SharePoint na miejscu oraz w SharePoint Online.

Lekcje

  • Zdefiniowane biblioteki dokumentów
  • Dodawanie zawartości do aplikacji biblioteki
  • Zdefiniowane metadane
  • Zdefiniowane widoki
  • Zarządzanie zawartością dokumentów
  • Praca w trybie offline: OneDrive
  • Ustawienia biblioteki
  • Uprawnienia elementów
  • Zaawansowane zarządzanie aplikacjami

 

Laboratorium: Migracja zawartości do bibliotek dokumentów

  • Przesyłanie do biblioteki dokumentów za pomocą przeciągania i upuszczania
  • Przesyłanie pojedynczego dokumentu do biblioteki dokumentów
  • Dodawanie dokumentu z programu Word
  • Tworzenie skrótu do biblioteki

 

Laboratorium: Identyfikowanie zawartości za pomocą metadanych

  • Przegląd struktury folderów
  • Organizowanie plików za pomocą kolumn
  • Aktualizacja zawartości biblioteki z metadanymi
  • Dodawanie więcej dokumentów do biblioteki

 

Laboratorium: Tworzenie widoków

  • Tworzenie widoku grupowanego
  • Tworzenie widoku filtrowanego
  • Dodawanie linku widoku do szybkiego dostępu

 

Laboratorium: Zarządzanie dokumentami

  • Włączanie kontroli wersji i zatwierdzanie treści w bibliotece dokumentów
  • Wyłączenie i edycja dokumentu przechowywanego w witrynie SharePoint innego działu
  • Zatwierdzanie zmian wprowadzonych przez inną drużynę do dokumentu w twojej bibliotece dokumentów
  • Przeglądanie historii wersji i przywracanie poprzedniej wersji

 

Laboratorium: Konfiguracja biblioteki

  • Dodawanie nowej aplikacji biblioteki
  • Dodawanie kolumn do biblioteki Nowi Kandydaci
  • Dodawanie dokumentów do biblioteki Nowi Kandydaci i ustawianie metadanych
  • Dodawanie kolumny obliczonej
  • Zmiana tytułu biblioteki
  • Usunięcie możliwości tworzenia folderów
  • Dodawanie walidacji listy

 

Moduł 6: Zaawansowane SharePoint: Funkcje przedsiębiorstwa

Ten moduł wyjaśnia, jak wykorzystać potężne elementy składowe przedsiębiorstwa w SharePoint do budowania większych rozwiązań przedsiębiorstwa z mniejszym wysiłkiem. Kolumny witryn i typy zawartości zostaną wykorzystane do zapewnienia spójnego tagowania metadanych i szablonów dla regularnie używanej zawartości. Nowe kolumny, takie jak zarządzane metadane do odwoływania się do hierarchicznej taksonomii i kolumny zewnętrzne do pobierania wartości z zewnętrznego źródła danych, zostaną użyte. Omówione zostaną używanie i konfiguracja wyszukiwania, a także techniki społecznościowe przedsiębiorstwa do korzystania z Mój Miejsce w SharePoint w celu stymulowania współpracy między członkami zespołu. Na koniec zostanie porównane doświadczenie Delve z Mój Miejsce w SharePoint Online do Mój Miejsce w SharePoint na miejscu.

Lekcje

  • Organizacja zawartości
  • Kolumny witryn
  • Typy zawartości
  • Zastosowanie typów zawartości
  • Zarządzane metadane
  • Zewnętrzne listy
  • Wyszukiwanie
  • Społeczność przedsiębiorstwa
  • Zaawansowane zarządzanie dokumentami

 

Laboratorium: Typy zawartości

  • Dodawanie kolumny witryny do biblioteki dokumentów
  • Dodawanie nowej biblioteki prezentacji z domyślnym szablonem PowerPoint
  • Definiowanie kolumn witryny
  • Tworzenie nowego typu zawartości
  • Dodawanie kolumn witryny do typu zawartości
  • Dodawanie szablonu dokumentu do typu zawartości
  • Dodawanie typów zawartości do biblioteki dokumentów
  • Praca z nowym typem zawartości w bibliotece

 

Laboratorium: Zarządzane metadane

  • Dodawanie kolumny zarządzanych metadanych do biblioteki dokumentów
  • Używanie kolumny zarządzanych metadanych w bibliotece dokumentów
  • Tworzenie grupy zarządzanych metadanych

 

Laboratorium: Zewnętrzne listy

  • Tworzenie zewnętrznej listy
  • Tworzenie alternatywnego widoku listy Klienci
  • Użycie zewnętrznej listy jako odwołanie do kolumny w bibliotece prezentacji

 

Laboratorium: Wyszukiwanie

  • Eksperymentowanie z różnymi składniami składni wyszukiwania
  • Szablon wyszukiwania przedsiębiorstwa

 

Laboratorium: Wykorzystywanie funkcji społecznościowych SharePoint

  • Tworzenie zewnętrznej listy
  • Obserwowanie kolegów i witryn
  • Współpraca z kanałem informacyjnym
  • Użycie OneDrive for Business in your My Site

 

Moduł 7: Dostosowywanie stron

Ten moduł wyjaśnia, jak używać stron z web partami i stron wiki do dodawania i dostosowywania dodatkowych informacji w SharePoint. Dokonasz podstawowych aktualizacji zawartości na swojej stronie głównej, a także utworzysz dodatkowe strony, aby przechowywać inne treści. Przegląd dużego zestawu web partów zostanie dostarczony, a następnie dodasz web party do swojej strony, aby wyświetlać informacje z twoich list i bibliotek. Metody łączenia zawartości zostaną zbadane, używając web partu Content by Query i web partu wyszukiwania treści. Na koniec zostaną porównane edytowanie stron w witrynach współpracy z edytowaniem stron w witrynach publikacyjnych.

Lekcje

  • Strony witryny
  • Edycja stron
  • Tworzenie stron
  • Web party
  • Strony publikacyjne

 

Laboratorium: Edycja i dodawanie stron witryny

  • Usunięcie "Rozpocznij"
  • Aktualizacja strony głównej
  • Dodawanie strony wiki do twojej witryny

 

Laboratorium: Dodawanie web partów do stron

  • Edycja web partów
  • Wyświetlanie mapy Google na stronie za pomocą skryptu osadzania

 

Laboratorium: Funkcje SharePoint i łączenie zawartości

  • Łączenie zawartości za pomocą web partu Content Search dla naszej kolekcji witryn

 

Moduł 8: Zarządzanie procesami biznesowymi za pomocą workflow

Ten moduł wyjaśnia podstawy automatyzacji procesów w SharePoint za pomocą workflowów. Zaczniesz od workflowów dostępnych od razu, a następnie przejdziesz do workflowów projektanta SharePoint, aby nauczyć się tworzyć wiele rodzajów wielouczestnikowych workflowów zatwierdzania w celu eliminacji procesów ad hoc i usprawnienia operacji. Na koniec zostaną przeanalizowane ostatnie produkty, w tym Microsoft PowerApps i Microsoft Flow, które być może reprezentują przyszłość procesów biznesowych w SharePoint.

Lekcje

  • Automatyzacja procesów biznesowych w SharePoint
  • Workflowy dostępne od razu
  • Projektant SharePoint Designer
  • Połączenie SharePoint Designer z usługami zewnętrznymi
  • SharePoint Designer 2013 vs. Workflowy w usłudze Microsoft Flow

 

Laboratorium: Utwórz prosty workflow

  • Utworzenie nowego projektu z SharePoint Designer 2013
  • Definiowanie nowego przepływu pracy w SharePoint Designer 2013
  • Dodawanie akcji

 

Laboratorium: Konfiguracja workflowów wieloetapowych

  • Tworzenie nowego projektu z SharePoint Designer 2013
  • Definiowanie nowego przepływu pracy w SharePoint Designer 2013
  • Praca z etapami
  • Praca z zadaniami

 

Laboratorium: Połączenie SharePoint Designer z usługami zewnętrznymi

  • Tworzenie połączenia między SharePoint Designer 2013 a usługą zewnętrzną
  • Używanie połączenia w przepływie pracy

 

Laboratorium: Korzystanie z usługi Microsoft Flow

  • Tworzenie nowego przepływu w usłudze Microsoft Flow
  • Wybór wyzwalacza
  • Ustawienia akcji
Pokaż więcej
Wymagania

Przed uczestnictwem w tym kursie studenci muszą mieć:

  • Praktyczną wiedzę z zakresu systemu Microsoft Windows, pakietu Office oraz korzystania z Internetu.
W cenę szkolenia wliczono
  • Certyfikat Microsoft
  • Autoryzowane materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (Skillpipe)
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Notatnik, długopis (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek (w przypadku szkoleń stacjonarnych)
  • Obiad (w przypadku szkoleń stacjonarnych)

 

Firma jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT Silver Learning
Możesz u nas podejść do egzaminu Pearson VUE
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

 
Dofinansowanie

Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:

  • Wsparcie z Funduszy Europejskich (BUR) nawet do 85% na usługi rozwojowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego do 100% wartości szkolenia na kształcenia pracowników i pracodawców.

 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.  

Zapraszamy!

 

 Dofinansowanie szkoleń KFS

 Dofinasowanie szkoleń PARP

 

 

Powiązane szkolenia

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 3500,00 zł netto (4305,00 zł brutto)
5 dni / 40 godzin
oceny
Szkolenie autoryzowane Microsoft
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 16-12-2024 09:00

Cena katalogowa: 4400,00 zł netto (5412,00 zł brutto)
Cena promocyjna: od 3400,00 zł netto (4182,00 zł brutto)
5 dni / 40 godzin
3 oceny
Szkolenie autoryzowane Microsoft
Szkolenie wycofane. Jesteś zainteresowany tym lub podobnym szkoleniem? Napisz do nas.

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 3300,00 zł netto (4059,00 zł brutto)
Cena promocyjna: od 2470,00 zł netto (3038,10 zł brutto)
4 dni / 32 godzin
oceny
Przygotowuje do egzaminu Pearson VUE
Szkolenie autoryzowane Microsoft
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1900,00 zł netto (2337,00 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Szkolenie autoryzowane Microsoft
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1200,00 zł netto (1476,00 zł brutto)
1 dzień / 8 godzin
oceny
Szkolenie autoryzowane Microsoft
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 3900,00 zł netto (4797,00 zł brutto)
Cena promocyjna: od 3500,00 zł netto (4305,00 zł brutto)
5 dni / 40 godzin
5 oceny
Bestsellery
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 950,00 zł netto (1168,50 zł brutto)
1 dzień / 8 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 04-12-2024 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 690,00 zł netto (848,70 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
38 oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 980,00 zł netto (1205,40 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 12-12-2024 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 530,00 zł netto (651,90 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
36 oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Możliwe terminy szkoleń
Zaproponuj miejsce i termin
Opinie
(0)
Dodaj
Dane szkolenia
  • Czas trwania: 4 dni , 32 godzin
  • Poziom trudności:
  • Język: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Prowadzący
  • Możliwe opcje szkolenia:
    Szkolenie autoryzowane Microsoft
    Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
    Zamów to szkolenie w Twojej firmie