O tym kursie
Konsultanci funkcjonalni Dynamics 365 Commerce konfigurują i korzystają z funkcjonalności aplikacji w Microsoft Dynamics 365 Commerce oraz świadczą wsparcie dla aplikacji. Konsultant funkcjonalny zazwyczaj posiada głębokie zrozumienie operacji biznesowych związanych z handlem wielokanałowym oraz doświadczenie w konfigurowaniu, wdrażaniu, utrzymywaniu i korzystaniu z platformy Microsoft Dynamics 365 Commerce. Ten czterodniowy kurs obejmuje podstawy dla tej roli.
Profil odbiorcy
Odbiorcami tego kursu mogą być: konsultant Dynamics 365, który chce nauczyć się Commerce, lub analityk handlowy z doświadczeniem w podstawowej obsłudze Dynamics 365, który chce wykorzystać swoje umiejętności w rodzinie produktów Dynamics.
Czego się nauczysz?
Moduł 1: Rozpoczęcie pracy z Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce dostarcza kompletnego rozwiązania omnichannel, które unifikuje system operacyjny, doświadczenia w sklepie stacjonarnym i e-commerce, aby personalizować zaangażowanie klientów, zwiększać produktywność pracowników, optymalizować operacje i osiągać lepsze wyniki biznesowe.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 2: Konfiguracja centrum handlowego Commerce
Przed utworzeniem i użyciem kanałów Dynamics 365 Commerce należy ukończyć kilka wymaganych czynności wstępnych. Konfiguracja tych czynności umożliwia udane transakcje w kanałach handlowych.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 3: Produkty i merchandising
Dynamics 365 Commerce to kompleksowe rozwiązanie merchandisingowe, które można używać do zarządzania cyklami życia produktów od tworzenia przez utrzymanie, dystrybucję i publikowanie za pośrednictwem kanałów handlowych. Możesz konsekwentnie wykonywać procesy za pomocą wbudowanych procesów roboczych.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 4: Ceny detaliczne
Dynamics 365 Commerce zawiera silnik cen omnichannel. Możesz skonfigurować system tak, aby wszystkie kanały handlowe korzystały z tych samych opcji. Możesz również tworzyć ceny specyficzne dla kanałów, kody rabatowe i promocje.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 5: Lojalność i doświadczenie klienta
Celem każdej działalności handlowej jest zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym zwiększeniu satysfakcji klienta z marki detalicznej. Prawidłowe zarządzanie klientami i polityki lojalnościowe umożliwiają sprzedawcom stanie się zaufanymi doradcami i nawiązywanie długoterminowych relacji z klientami. Dynamics 365 Commerce pomaga organizacjom uzyskać zintegrowane widoki klientów i zarządzać interesującymi programami lojalnościowymi, w tym afiliacjami i programami lojalnościowymi.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 6: Punkt sprzedaży
Dynamics 365 Commerce pozwala na scentralizowaną konfigurację i zarządzanie wieloma kanałami handlowymi Commerce. Wymagania dla operacji stacjonarnych są unikalne w porównaniu z innymi kanałami handlowymi. Transakcje można wykonywać w punkcie sprzedaży (POS) Dynamics 365 Commerce, aby zarejestrować sprzedaż i zwroty na kilka sposobów.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 7: Konfiguracja i praca z centrami obsługi w Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce to rozwiązanie omnichannel, które zapewnia kanał centrum obsługi z możliwościami przechwytywania zamówień, przetwarzania płatności i obsługi klienta.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 8: Praca z e-commerce w Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce dodaje narzędzia e-commerce do istniejących możliwości Dynamics 365. Narzędzia te zostały zaprojektowane, aby usprawnić działalność handlową organizacji za pomocą kompleksowego rozwiązania w tradycyjnych i nowych kanałach. Możliwości obejmują wbudowane narzędzia do tworzenia i rozwoju, atrakcyjne i inteligentne cyfrowe witryny sklepowe oraz połączoną platformę marketingową i handlową.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 9: Zarządzanie realizacją zamówień i zapasami w Dynamics 365 Commerce
Dynamics 365 Commerce zapewnia funkcje do zarządzania zapasami sklepu, w tym możliwości uzupełniania zapasów sklepu, operacje przychodzące i wychodzące zapasów sklepu oraz realizację zamówień.
Lekcje
Ćwiczenia
Moduł 10: Praca z Dynamics 365 Fraud Protection
Dynamics 365 Fraud Protection to rozwiązanie w chmurze zaprojektowane dla firm e-commerce, sklepów stacjonarnych i sprzedawców omnichannel, aby pomóc w ochronie ich przychodów i reputacji, dostarczając narzędzia i możliwości zmniejszenia oszustw i nadużyć, obniżenia kosztów operacyjnych oraz zwiększenia współczynnika akceptacji, wszystko to przy zabezpieczaniu kont użytkowników przed narażeniem na oszustwa.
Lekcje
Ćwiczenia
Przed uczestnictwem w tym kursie studenci muszą posiadać:
Firma jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT Silver Learning
Możesz u nas podejść do egzaminu Pearson VUE
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
![]() |
![]() |
Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.
Zapraszamy!
|
|
Przewidziany egzamin do szkolenia: MB-340
Zapisz się na egzamin już dzisiaj! Kontakt do Centrum Egzaminacyjnego: it@ntg.pl tel: 502 147 093 lub zapisz się przy pomocy formularza.
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 14-05-2025 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 24-04-2025 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 29-05-2025 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt