O tym kursie
Ten kurs zapewni ci szerokie wprowadzenie do możliwości zaangażowania klientów w Dynamics 365. Zapoznasz się z koncepcją zaangażowania klientów oraz z każdą z aplikacji do zaangażowania klientów, w tym Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service oraz z możliwościami zarządzania relacjami z klientami (CRM) w Dynamics 365 Project Operations. Kurs będzie zawierał wykłady oraz praktyczne laboratoria.
Profil odbiorcy
Osoby w różnych rolach i na różnych etapach kariery mogą skorzystać z tego kursu podstawowego. Dotyczy to specjalistów IT, interesariuszy biznesowych oraz innych osób, które chcą zapoznać się z możliwościami zaangażowania klientów w Dynamics 365, studentów, niedawnych absolwentów oraz osób zmieniających karierę, które chcą wykorzystać Dynamics 365, aby przejść na wyższy poziom.
Czego się nauczysz?
Moduł 1: Poznaj Podstawy Dynamics 365 Marketingu
Ten moduł obejmuje podstawowe koncepcje zaangażowania klientów oraz cechy wspólne aplikacji do zaangażowania klientów przed zagłębieniem się w Dynamics 365 Marketing. Rozpoczynamy od standardowych procesów marketingowych oraz tego, jak Marketing je adresuje. Następnie analizujemy możliwości produktu. Na koniec omawiamy dodatkowe aplikacje marketingowe, takie jak LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice i Dynamics 365 Customer Insights.
Lekcje
Ćwiczenia:
Moduł 2: Poznaj Podstawy Dynamics 365 Sprzedaży
Ten moduł zapewnia wprowadzenie do Dynamics 365 Sales. Rozpoczynamy od standardowych procesów sprzedaży oraz tego, jak Sales je adresuje. Następnie analizujemy możliwości produktu. Na koniec omawiamy dodatkowe aplikacje sprzedażowe, takie jak Sales Insights i Sales Navigator.
Lekcje
Ćwiczenia:
Moduł 3: Poznaj Podstawy Dynamics 365 Obsługi Klienta
Ten moduł zapewnia wprowadzenie do Dynamics 365 Obsługi Klienta. Rozpoczynamy od standardowych procesów obsługi klienta oraz tego, jak Obsługa Klienta je adresuje. Następnie analizujemy możliwości produktu. Na koniec omawiamy dodatkowe aplikacje obsługi klienta, takie jak Omnichannel for Customer Service, Dynamics 365 Customer Service Insights, Customer Service Scheduling i Connected Customer Service.
Lekcje
Ćwiczenia:
Moduł 4: Poznaj Podstawy Dynamics 365 Obsługi Terenowej
Ten moduł zapewnia wprowadzenie do Dynamics 365 Obsługi Terenowej. Rozpoczynamy od standardowych procesów obsługi terenowej oraz tego, jak Obsługa Terenowa je adresuje. Następnie analizujemy możliwości produktu, w tym generowanie zleceń pracy, harmonogramowanie, zarządzanie zapasami i zarządzanie zasobami.
Lekcje
Ćwiczenia:
Moduł 5: Poznaj Podstawy Dynamics 365 Operacji Projektowych (CRM)
Ten moduł zapewnia wprowadzenie do aspektów zaangażowania klientów w Dynamics 365 Operacje Projektowe. Rozpoczynamy od standardowych procesów opartych na projekcie oraz tego, jak Operacje Projektowe je adresuje. Następnie analizujemy możliwości produktu, w tym sprzedaż, zarządzanie projektem i wykorzystanie zasobów.
Lekcje
Ćwiczenia:
Uczestnicy powinni mieć podstawowe zrozumienie zasad zaangażowania klientów oraz operacji biznesowych. Zrozumienie obliczeń w chmurze jest pomocne, ale nie jest konieczne.
Firma jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT Silver Learning
Możesz u nas podejść do egzaminu Pearson VUE
Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi
![]() |
![]() |
Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.
Zapraszamy!
|
|
Przewidziany egzamin do szkolenia:MB-910
Zapisz się na egzamin już dzisiaj! Kontakt do Centrum Egzaminacyjnego: it@ntg.pl tel: 502 147 093 lub zapisz się przy pomocy formularza.
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 14-05-2025 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 24-04-2025 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 29-05-2025 09:00
Najbliższy termin: 21-03-2025 09:00
Najbliższy termin: Prosimy o kontakt
Najbliższy termin: 02-04-2025 09:00