1. Twój profil firmowy - co musi zawierać?
- Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
- Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook firmom? Specyfika komunikacji na Facebooku Jakie informacje zamieszczać?
- Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć? Historie sukcesów na Facebooku
- Realizacja celów: sprzedaż, wizerunek, aktywność Jak pozyskać pierwszych fanów?
- Skąd czerpać informacje o Twoich fanach?
- Jak interpretować statystyki?
- Jak przygotować strategię działania w social media i dlaczego to ważne.
2. Jak to się robi, czyli rzecz o contencie
- Co to jest content marketing?
- Na czym się skupić przy tworzeniu postów Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
- Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
- Co publikować na Facebooku?
- ..I kiedy to robić?
- Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
- Marketing w grupach
- Język Facebooka – marketingowy niezbędnik Jak wzbogacać swoje posty?
- Konkursy
- Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku Przykłady świetnych treści na Facebooku Skąd brać materiały do tworzenia treści?
- Narzędzia do Tworzenia treści i zarządzania nimi, czyli jak oszczędzać swój czas!
3. Facebook i Instagram - papużki nierozłączki
- Dlaczego i kiedy prowadzić oba kanały? Co warto wiedzieć o instagramie?
- Integracja Facebooka i Instagrama
- Jak robić zdjęcia: smartfonem, prostym aparatem?
- Filtry, emocji, naklejki - co to jest?
- Hashtagi, oznaczenia i kogo obserwować!
4. Reklama na Facebooku
- Dlaczego trzeba reklamować się na Facebooku
- Podstawy Menadżera reklam FB
- Rodzaje reklam - ich formatów
- Grupy odbiorców, standardowe i niestandardowe.
- Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
- Inne narzędzia warte uwagi
- Jak patrzeć na statystyki
- Ile naprawdę kosztuje reklama na Facebooku
5. Tajniki ninja social mediów
- Dobre praktyki na facebooku, gdzie bywać, co robić Jak ugasić ogień w komentarzach, czyli rzecz o kryzysach.
- Jak mierzyć realizację celów biznesowych?
- Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics)?
- Lifehacki na podwyższenie zasięgów
- Podsumowanie szkolenia, pytania i odpowiedzi.
Moduły
1. Twój profil firmowy - co musi zawierać?
- Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
- Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook firmom? Specyfika komunikacji na Facebooku Jakie informacje zamieszczać?
- Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć? Historie sukcesów na Facebooku
- Realizacja celów: sprzedaż, wizerunek, aktywność Jak pozyskać pierwszych fanów?
- Skąd czerpać informacje o Twoich fanach?
- Jak interpretować statystyki?
- Jak przygotować strategię działania w social media i dlaczego to ważne.
2. Jak to się robi, czyli rzecz o contencie
- Co to jest content marketing?
- Na czym się skupić przy tworzeniu postów Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
- Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
- Co publikować na Facebooku?
- ..I kiedy to robić?
- Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
- Marketing w grupach
- Język Facebooka – marketingowy niezbędnik Jak wzbogacać swoje posty?
- Konkursy
- Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku Przykłady świetnych treści na Facebooku Skąd brać materiały do tworzenia treści?
- Narzędzia do Tworzenia treści i zarządzania nimi, czyli jak oszczędzać swój czas!
3. Facebook i Instagram - papużki nierozłączki
- Dlaczego i kiedy prowadzić oba kanały? Co warto wiedzieć o instagramie?
- Integracja Facebooka i Instagrama
- Jak robić zdjęcia: smartfonem, prostym aparatem?
- Filtry, emocji, naklejki - co to jest?
- Hashtagi, oznaczenia i kogo obserwować!
4. Reklama na Facebooku
- Dlaczego trzeba reklamować się na Facebooku
- Podstawy Menadżera reklam FB
- Rodzaje reklam - ich formatów
- Grupy odbiorców, standardowe i niestandardowe.
- Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
- Inne narzędzia warte uwagi
- Jak patrzeć na statystyki
- Ile naprawdę kosztuje reklama na Facebooku
5. Tajniki ninja social mediów
- Dobre praktyki na facebooku, gdzie bywać, co robić Jak ugasić ogień w komentarzach, czyli rzecz o kryzysach.
- Jak mierzyć realizację celów biznesowych?
- Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics)?
- Lifehacki na podwyższenie zasięgów
- Podsumowanie szkolenia, pytania i odpowiedzi.