Szkolimy
i audytujemy od ponad 24 lat.

Prowadzenie firmowego Facebooka

Opinie
(6)
Dane szkolenia
Czas trwania
2 dni, 16 godzin
Poziom trudności
Możliwe opcje szkolenia
Zamów to szkolenie w Twojej firmie
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Język szkolenia
polski
Szkolenie Szkolenie Cena katalogowa od 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto) Pozostałe ceny
Zaproponuj miejsce i termin
Informacje ogólne
Konspekt

1. Twój profil firmowy - co musi zawierać?

  • Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
  • Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook firmom? Specyfika komunikacji na Facebooku Jakie informacje zamieszczać?
  • Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć? Historie sukcesów na Facebooku
  • Realizacja celów: sprzedaż, wizerunek, aktywność Jak pozyskać pierwszych fanów?
  • Skąd czerpać informacje o Twoich fanach?
  • Jak interpretować statystyki?
  • Jak przygotować strategię działania w social media i dlaczego to ważne.

 

2. Jak to się robi, czyli rzecz o contencie

  • Co to jest content marketing?
  • Na czym się skupić przy tworzeniu postów Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Co publikować na Facebooku?
  • ..I kiedy to robić?
  • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
  • Marketing w grupach
  • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik Jak wzbogacać swoje posty?
  • Konkursy
  • Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku Przykłady świetnych treści na Facebooku Skąd brać materiały do tworzenia treści?
  • Narzędzia do Tworzenia treści i zarządzania nimi, czyli jak oszczędzać swój czas!

 

3. Facebook i Instagram - papużki nierozłączki

  • Dlaczego i kiedy prowadzić oba kanały? Co warto wiedzieć o instagramie?
  • Integracja Facebooka i Instagrama
  • Jak robić zdjęcia: smartfonem, prostym aparatem?
  • Filtry, emocji, naklejki - co to jest?
  • Hashtagi, oznaczenia i kogo obserwować!

 

4. Reklama na Facebooku

  • Dlaczego trzeba reklamować się na Facebooku
  • Podstawy Menadżera reklam FB
  • Rodzaje reklam - ich formatów
  • Grupy odbiorców, standardowe i niestandardowe.
  • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
  • Inne narzędzia warte uwagi
  • Jak patrzeć na statystyki
  • Ile naprawdę kosztuje reklama na Facebooku

 

5. Tajniki ninja social mediów

  • Dobre praktyki na facebooku, gdzie bywać, co robić Jak ugasić ogień w komentarzach, czyli rzecz o kryzysach.
  • Jak mierzyć realizację celów biznesowych?
  • Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics)?
  • Lifehacki na podwyższenie zasięgów
  • Podsumowanie szkolenia, pytania i odpowiedzi.

Moduły

1. Twój profil firmowy - co musi zawierać?
  • Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
  • Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook firmom? Specyfika komunikacji na Facebooku Jakie informacje zamieszczać?
  • Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć? Historie sukcesów na Facebooku
  • Realizacja celów: sprzedaż, wizerunek, aktywność Jak pozyskać pierwszych fanów?
  • Skąd czerpać informacje o Twoich fanach?
  • Jak interpretować statystyki?
  • Jak przygotować strategię działania w social media i dlaczego to ważne.
2. Jak to się robi, czyli rzecz o contencie
  • Co to jest content marketing?
  • Na czym się skupić przy tworzeniu postów Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Co publikować na Facebooku?
  • ..I kiedy to robić?
  • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
  • Marketing w grupach
  • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik Jak wzbogacać swoje posty?
  • Konkursy
  • Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku Przykłady świetnych treści na Facebooku Skąd brać materiały do tworzenia treści?
  • Narzędzia do Tworzenia treści i zarządzania nimi, czyli jak oszczędzać swój czas!
3. Facebook i Instagram - papużki nierozłączki
  • Dlaczego i kiedy prowadzić oba kanały? Co warto wiedzieć o instagramie?
  • Integracja Facebooka i Instagrama
  • Jak robić zdjęcia: smartfonem, prostym aparatem?
  • Filtry, emocji, naklejki - co to jest?
  • Hashtagi, oznaczenia i kogo obserwować!
4. Reklama na Facebooku
  • Dlaczego trzeba reklamować się na Facebooku
  • Podstawy Menadżera reklam FB
  • Rodzaje reklam - ich formatów
  • Grupy odbiorców, standardowe i niestandardowe.
  • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją
  • Inne narzędzia warte uwagi
  • Jak patrzeć na statystyki
  • Ile naprawdę kosztuje reklama na Facebooku
5. Tajniki ninja social mediów
  • Dobre praktyki na facebooku, gdzie bywać, co robić Jak ugasić ogień w komentarzach, czyli rzecz o kryzysach.
  • Jak mierzyć realizację celów biznesowych?
  • Jak podpiąć statystyki pod Facebooka (Google Analytics)?
  • Lifehacki na podwyższenie zasięgów
  • Podsumowanie szkolenia, pytania i odpowiedzi.
Pokaż więcej
W cenę szkolenia wliczono

W cenę szkolenia wliczony jest:

  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 
  • Firma posiada wpis w Urzędzie Miasta Łodzi jako placówka kształcenia ustawicznego.

 

Firma NT GROUP Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym MICROSOFT.


 

Dofinansowanie

Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:

  • Wsparcie z Funduszy Europejskich (BUR) nawet do 85% na usługi rozwojowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego do 100% wartości szkolenia na kształcenia pracowników i pracodawców.

 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.  

Zapraszamy!

 

 Dofinansowanie szkoleń KFS

 Dofinasowanie szkoleń PARP

 

 

Opinie
Magdalena Trafalkska 04-12-2018 15:27:09
Ocena:
Szkolenie bardzo przydatne. Prowadząca w pełni przygotowana i bardzo pomocna. Polecam :)
Ania Wiśniewska 04-12-2018 15:27:39
Ocena:
Bardzo przydatne i wyczerpujące szkolenie. Bardzo dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałam. Polecam.
Aleksandra Madej 04-12-2018 15:27:40
Ocena:
Bardzo efektywnie spędzony czas. Krok po kroku zostaliśmy przeprowadzeni przez proces zakładania i prowadzenia firmowego Facebooka. Temat przekazany w sposób jasny i konkretny z dużą ilością praktycznych informacji. Polecam
Anna Marczak 04-12-2018 15:28:12
Ocena:
Szkolenie prowadzone bardzo rzetelnie, krok po kroku dla osób początkujących. Ciekawy i jasny sposób przekazywania informacji.
Mariusz 04-12-2018 15:29:07
Ocena:
Dużo przykładów z różnych branż, informacje o przydatnych narzędziach które można wykorzystać w bieżącej pracy, ciekawe materiały do wykorzystania w późniejszym czasie.
Ola 17-02-2021 12:10:22
Ocena:
Ciekawe szkolenie, dużo wiedzy
Powiązane szkolenia
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto)
Cena promocyjna: od 800,00 zł netto (984,00 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 950,00 zł netto (1168,50 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Bestsellery
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 27-03-2025 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 690,00 zł netto (848,70 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
55 oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 980,00 zł netto (1205,40 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
1 dzień / 8 godzin
2 oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 19-03-2025 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 620,00 zł netto (762,60 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
117 oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 17-04-2025 08:30

Cena katalogowa: 1600,00 zł netto (1968,00 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
5 oceny
Możliwe terminy szkoleń
Zaproponuj miejsce i termin
Opinie
(6)
Dodaj
Dane szkolenia
  • Czas trwania: 2 dni , 16 godzin
  • Poziom trudności:
  • Język: polski
  • Język materiałów: polski
  • Prowadzący
  • Możliwe opcje szkolenia:
    Zamów to szkolenie w Twojej firmie
    Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie