Szkolimy
i audytujemy od ponad 24 lat.

Szkolenie - Social media

Opinie
(0)
Dane szkolenia
Czas trwania
2 dni, 16 godzin
Poziom trudności
Możliwe opcje szkolenia
Zamów to szkolenie w Twojej firmie
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Język szkolenia
polski
Szkolenie Szkolenie Cena katalogowa od 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto) Pozostałe ceny
Zaproponuj miejsce i termin
Informacje ogólne
Konspekt

1.Wprowadzenie:

  • Cele i znaczenie komunikacji zewnętrznej w urzędzie.
  • Rodzaje i płaszczyzny komunikacji zewnętrznej w urzędzie.
  • Bariery komunikacyjne.
  • Odbiorcy procesu komunikacji zewnętrznej.

 

2. Media Społecznościowe - nowy standard komunikacji

  • Skąd bierze się fenomen społeczności w Internecie?
  • Social Media istnieją od zawsze – krótka historia internetowych społeczności
  • Czy media społecznościowe są naprawdę potrzebne firmom/organizacjom?
  • Główne zalety mediów społecznościowych w porównaniu z tradycyjnymi kanałami komunikacji
  • Social media a „reklama, jaką znamy”
  • Dlaczego media społecznościowe należy traktować poważnie: strategia komunikacji, dobór kanałów, odpowiednie wyszkolenie personelu (zarówno odpowiadającego bezpośrednio za komunikację w Social Media, jak i pozostałych pracowników)

 

3. Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?

  • Podstawowe zasady efektywnej komunikacji
  • Język Internetu, czyli które z tych zasad najlepiej sprawdzają się i mają największe znaczenie w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych?
  • Formy komunikowania. Luz i kontrowersja – kiedy się sprawdzają, a kiedy są nie na miejscu?
  • Mapa empatii - co klient widzi, czuje, mówi, słyszy, myśli?
  • Jak zniechęcić użytkowników – case studiem
  • Elementy savoir-vivru dotyczące komunikacji zewnętrznej.
  • Poprawność językowa i jej znaczenie dla komunikacji zewnętrznej urzędu.
  • Elementy asertywności w procesie komunikacji zewnętrznej
  • Case studies – przykłady dobrych praktyk.

 

4. Facebook

  • Facebook – za i przeciw
  • Oblicza Facebooka (dostosowanie komunikacji do charakteru działalności)
  • Fanpage czy grupa? Czy zakładanie profilu firmy jest zawsze najlepszą drogą?
  • Facebook nie zawsze mile widziany – ryzyka bezpośrednie i pośrednie
  • Ćwiczenie praktyczne – dobór działań na Facebooku do zaproponowanego profilu organizacji

 

5. Blog

  • Dlaczego blog jest przydatnym narzędziem budowania wizerunku marki?
  • Formalny czy nieformalnie?
  • Kto powinien pisać bloga – dostosowanie nadawcy-„autora” do specyfiki firmy/branży
  • Przykłady udanych blogów
  • Mikroblogi - Czym są mikroblogi i w jaki sposób należy z nich korzystać? (omówienie specyfiki najpopularniejszych platform: Twitter, przekrój pozostałych ważniejszych narzędzi)
  •  

6. Jak działać na forach internetowych?

  • Czy trzeba za wszelką cenę być obecnym na wszystkich znanych nam forach? Czyli jak zbudować strategię działań, jak zdywersyfikować kanały
  • Czego unikać – co budzi niechęć, znużenie i agresję użytkowników?
  • Nie tylko wpisy użytkowników – czyli kilka słów o reklamie i sponsoringu forów

 

7. Masz wiadomość - podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym

  • Podstawowe zasady i dobre praktyki e-mail marketingu w praktyce – przygotowanie oraz weryfikacja dobrych baz odbiorców, unikanie spamu (i zarzutów o spamowanie), utrzymanie i retencja
  • Jak konstruować kampanie newsletterowe w taki sposób, aby odbiorcy chcieli dzielić się wiadomościami ze znajomymi

 

8. Społeczność w ruchu - mobilne technologie w służbie Social Media

  • Mobilny internet = mobilne społeczności
  • Omówienie podstawowych platform (iPhone, Android, iPad i tablety)
  • Możliwości wykorzystania kanałów mobilnych – omówienie potencjalnie przydatnych narzędzi wraz z przykładami praktycznymi – teraźniejszość i przyszłość

 

9. Pracownik firmy w mediach społecznościowych

  • Jak wybrać odpowiedniego „człowieka od Internetu” – pożądane cechy i predyspozycje, określenie zasad pracy, trudny wybór: pracownik, czy agencja?
  • Jak nasi pracownicy mogą nam pomóc w działaniach w Social Media, a jak mogą nam zaszkodzić?
  • PODSUMOWANIE - Wyciągamy wnioski – czyli jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści?
Pokaż więcej
W cenę szkolenia wliczono
  • Certyfikat NTG – honorowany na terenie całego kraju
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź papierowej
  • Gwarancja jakości szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, notatnik, długopis
  • Kontakt z trenerem po szkoleniu
  • Kawa, herbata, słodki poczęstunek 

 

Spółka posiada wpis do ewidencji placówek niepublicznych   Nr ew. ES.VIII.4320-6/p.n./2003 wydany z upoważnienia Prezydenta Miasta Łodzi

Dofinansowanie

Zachęcamy do skorzystania z możliwości dofinansowania szkoleń oferowanych przez naszą firmę. Dostępne rozwiązania:

  • Wsparcie z Funduszy Europejskich (BUR) nawet do 85% na usługi rozwojowe dla przedsiębiorstw oraz osób indywidualnych.
  • Szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego do 100% wartości szkolenia na kształcenia pracowników i pracodawców.

 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji. Oferujemy pełne wsparcie w tym procesie.  

Zapraszamy!

 

 Dofinansowanie szkoleń KFS

 Dofinasowanie szkoleń PARP

 

 

Egzaminy

 

 

Powiązane szkolenia
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 950,00 zł netto (1168,50 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
6 oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 950,00 zł netto (1168,50 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 960,00 zł netto (1180,80 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
oceny
Bestsellery
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 27-03-2025 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 690,00 zł netto (848,70 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
55 oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: Prosimy o kontakt

Cena katalogowa: 490,00 zł netto (602,70 zł brutto)
2 dni / 8 godzin
oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 17-04-2025 08:30

Cena katalogowa: 1600,00 zł netto (1968,00 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
5 oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 19-03-2025 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 620,00 zł netto (762,60 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
117 oceny
Zamów to szkolenie w Twojej firmie

Najbliższy termin: 24-04-2025 09:00

Cena katalogowa: 1120,00 zł netto (1377,60 zł brutto)
Cena promocyjna: od 530,00 zł netto (651,90 zł brutto)
2 dni / 16 godzin
39 oceny
Możliwe terminy szkoleń
Zaproponuj miejsce i termin
Opinie
(0)
Dodaj
Dane szkolenia
  • Czas trwania: 2 dni , 16 godzin
  • Poziom trudności:
  • Język: polski
  • Język materiałów: angielski
  • Prowadzący
  • Możliwe opcje szkolenia:
    Zamów to szkolenie w Twojej firmie
    Szkolenie hybrydowe. W NTG lub online, wybór należy do Ciebie